Scouting St. Laurentius

Scouting St. Laurentius is de oudste groep van Alkmaar! Al sinds 1932 verzorgen de vrijwilligers van St. Laurentius voor toffe, gevarieerde opkomsten voor jong en oud!

Van vlotten maken tot zomerkampen in het binnen- en buitenland. Van een kampvuur maken tot aan gevarieerde spellen, binnen in ons scoutinggebouw, op ons grasveld, of in het grote park naast ons terrein.

Bij de opkomsten proberen wij het scoutingbeeld altijd naar voren te laten komen; uitdaging, samenwerken, spel en avontuur. Per speltak maakt de leiding het natuurlijk zo uitdagend mogelijk, zodat de kinderen hiermee op een leuke manier nieuwe dingen leren.

Lees meer over onze groep op onze website of facebookpagina en/of kom gezellig een keer langs!