Kom vrijblijvend kijken!

Laat je uitdagen en ontdek Scouting! Al vanaf 5 is er bij Scouting heel veel te beleven. Hoe ouder je bent, hoe groter en uitdagender het avontuur! In het Scoutingprogramma zit een opbouw van jong tot oud. Deze opbouw wordt de doorlopende leerlijn genoemd en omvat diverse elementen. Klik hier om meer te lezen over de verschillende leeftijdsgroepen (speltakken) binnen Scouting.

Zoek een groep bij jou in de buurt en neem contact op. Je bent van harte welkom om een aantal keer vrijblijvend te komen kijken!

Direct lid worden

Als je weet bij welke groep je lid wilt worden, dan kun je meteen contact opnemen met deze groep via de informatie op deze website. De groep helpt je verder met inschrijven. Natuurlijk blijven de lidmaatschapsvoorwaarden van die groep van kracht. Het zou bijvoorbeeld kunnen zijn dat de groep een wachtlijst heeft en dat er niet meteen plaats voor je is. Ben je al eerder lid geweest van Scouting Nederland? Houd dan je oude lidmaatschapsnummer bij de hand, dan kan je nieuwe aanmelding meteen gekoppeld worden aan je oude gegevens.

Ben je 18 jaar of ouder? Word vrijwilliger, lid van de stam of donateur! Als begeleider kan je kinderen een uitdagend spelprogramma bieden waardoor ze zich tegelijkertijd persoonlijk ontwikkelen. En het is natuurlijk gewoon hartstikke gezellig.